Müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad bobatee.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Bobatea Baltic OÜ (edaspidi Veebipood www.bobatee.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad elixhealth.eu veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3. Veebipood bobatee.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel bobatee.ee.

2.1. Kõik veebipoes bobatee.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 35 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.

2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja bobatee.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.5. Veebipood bobatee.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel bobatee.ee.

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis nupule „Mine maksmaˮ.

3.3. Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina.

3.4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Esita Tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt. Makseid saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

• Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.5. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.6. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.7. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel ( E−L 11.00−20.00 P 11.00−18.00 ). 

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood bobatee.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood bobatee.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood bobatee.ee ‘le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

4.4. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib bobatee.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

5.1. Tellimusi võib kätte saada vastavatest kohvik/kauplustest või toimetatakse kulleriga Kliendi poolt märgitud aadressile.
5.1.1. Ostja saab valida kauba kättetoimetamise viisi. Bobatee.ee pakub kauba kättetoimetamiseks järgnevaid variante:
– Wolt, Bolt toiduveo kullerteenus (Tasuta alates – vaata partneri lehelt.);
– Kulleriga Tallinnas, 10km raadiuses kohviku asukohast (Tasuta alates 35€ tellimusest);
– Tulen ise järgi.

5.2. Kauba kättesaamine
5.2.1. Kohe kui kaup on jõudnud sihtkohta, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks.
5.2.2. Tellimuse kättesaamisel on Kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust tellimusele. Mittevastavatest toodetest (nt rikutud tooted, mittetellitud tooted jms) teavitatakse e-kirja, sotsiaalmeedia kanalite või telefoni teel viivitamatult Müüjat ning võimalusel teostada ka foto, et tuvastada konkreetne mittevastavus.

Tellimuse kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud tellimusele mittevastavad tooted koheselt tagastada kullerile.

5.2.3. Wolti vahendusel tellitud kauba saab kätte samal päeval. (Täpsem tarneaeg – vaata partneri lehelt.)
5.2.4. Kullergia tellitud kaubale saab klient määrata soovitud kättesaamise kuupäeva ja kellaaja. 
5.2.5. Ajastatud kullerveo peamine logistikapartner on ZITICITY.

5.3. Bobatee.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida bobatee.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

6.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus toodetele mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;

Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas kiiresti riknevad tooted nagu selleks on valmistatud toit.

6.2. Kui kaup ei vasta tellimusele tuleb Müüjat sellest viivitamatult teavitada kohe kauba kättesaamisel e-kirja, sotsiaalmeedia kanalite või telefoni teel ning võimalusel teostada ka foto, et tuvastada konkreetne puudus. Mittevastava tellimuse väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Müüja.

6.3. Kui kaup ei vasta tellimusele on Kliendil õigus nõuda tellimuse välja vahetamist või nõuda tagasimakset.

6.4. Kauba pretensioonide esinemisel tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: Kauba tagastamine või kirjutades aadressile info@bobatee.ee

6.5. Tagasimaksed, mida Müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse vastavalt Maksekeskuse poolt. Tagasimaksed tehakse Kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.

6.6. Veebipood bobatee.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud.

7.1. Veebipood bobatee.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood bobatee.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8.1. Tarbija annab veebipoes bobatee.ee andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.2. Veebipoel bobatee.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

8.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel bobatee.ee

8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

8.6. Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

9.1. Veebipood bobatee.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni 30 minuti jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipood bobatee.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

9.4. Puudusega kauba asendamises lepivad veebipood bobatee.ee ja Tarbija omavahel kokku. Asendamise kulud katab veebipood bobatee.ee

9.5. Veebipood bobatee.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@bobatee.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe tunni jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt bobatee.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel bobatee.ee ei ole võimalik kaupa asendada, kauba asendamine ebaõnnestub, veebipood bobatee.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10.1. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Shopping Cart